בעיות חתונה

 
 
דף הבית לחתונה שירים לחתונה ברכות לחתונה מתחתנים כתבות חתונה
מועדון הטבות לחתונה חשבון שלי תקציב והוצאות פרסם באתר
 ראשי >> כתבות חתונה >> בעיות חתונה

בעיות חתונה

 

בעיות חתונה סטנדרטיות ופתרונות יצירתיים
 
1.מוזמנים שאינם מאשרים הגעה
הבעיה: כל מי שאי פעם תכנן חתונה יודע עד כמה חשוב אישור ההגעה – כדי לתכנן את מקומות הישיבה, וכדי למסור לאחראי על ההושבה ולגן את מספר הסועדים הסופי. קשה מאוד לתכנן מבלי לדעת כמה אורחים יגיעו. לרוע המזל, לפחות חלק מהאורחים שלכם עשויים להתייחס לבקשת אישור ההגעה כאל המלצה ולא כאל חובה.
מה עושים?  רוב גני האירועים מבקשים כמות סועדים דיי הרבה זמן לפני החתונה ונותנים גמישות יחסית בשינוי המספר עד ל-כשלושה ימים לפני החתונה. בקשו מחברים או מבני משפחה רחוקים ולא מוכרים לעשות טלפונים בשבילכם כשבוע לפני החתונה ולוודא הגעה עם האורחים. בקשו מהם לציין כמות מדויקת של משתתפים באירוע מאותה משפחה.
 
2.מוזמנים שמתקשרים כל דקה דווקא אל החתן והכלה
הבעיה:  דקה וחצי אחרי שהקרובים והחברים קיבלו את ההזמנות, הטלפון מתחיל לצלצל. והוא לא מפסיק. המוזמנים ממנים אתכם ליועצים אישיים ומציקים לכם בשאלות על הסעות, סידורי לינה, וכאלה על בילויים אפשריים בעיר בה נערכת החתונה.
מה עושים?  הקימו אתר חתונה ורכזו בו את כל האינפורמציה הדרושה לאורחים. במידה והחתונה נערכת במקום מרוחק כללו באתר קישור למלון מקומי, קישורים למוזיאונים ומסעדות באזור, ובכלל למקומות בילוי... וחשוב מכל מפת הגעה לאירוע! עבור אנשים שבאים מחוץ לעיר, אפשר להכין גם מפת טיולים לאזור... תהיו משקיענים למה לא? כך האורחים יעריכו את ההשקעה שלכם בהם ואתם תהיו רגועים מטלפונים.
 
3.אורחים מאחרים
הבעיה:  מכירים את אלו שמאחרים לקולנוע, לישיבות וסתם בכלל בחיים... סביר להניח שיהיו גם כמה כאלה בחתונה שלכם, שיחליטו להגיע ולחבק אתכם לשלום דווקא כשאתם בדרך לחופה.                                                                          
מה עושים?  דאגו לסדרן, או מארגן שיהיה בכניסה בזמן החופה וידאג שאנשים לא יפריעו למהלך התקין של הערב בהתפרצויות מיותרות. בכל מקרה שווה לדאוג למקדם בטחון ולכתוב בהזמנה חצי שעה קודם לתכנון.
 
4.אורחים שמביאים מתנות גדולות וכבדות
הבעיה:  לכאורה זה לא נשמע כל כך רע, אז מישהו הביא מתנה ענקית לחתונה.
5.נכון, לקבל את המתנה בחתונה עצמה זה לא נורא. הבעיה מתחילה כשצריך להעמיס ולנסוע הביתה.
מה עושים? בקשו מאחד הסדרנים להכניס את כל המתנות לחדר נעול ומאותו סדרן אף להעמיס את המתנות במכונית של ההורים שנוסעת הביתה. בכל מקרה, אם כבר עשיתם אתר חתונה: שווה להכניס בו קישור לאתר שליחויות (כך אנשים יוכלו לשלוח לכם מתנות הביתה ישירות).
 
5.הרמות כוסית לא צפויות
הבעיה: חתונה היא אירוע מרגש, והזדמנות פז לחברים ולקרובים לחלוק את רגשותיהם עם כל יתר האורחים. הרגשות החמים האלה (בתוספת כמויות מופרזות של אלכוהול) עשויות לגרום גם לאדם השפוי ביותר, לתפוס את המיקרופון ולברך ובעיתוי לגמרי לא מתאים. סיפורים מביכים, אנקדוטות מעליבות, עלילות אינטימיות ועוד... עלולות לצוץ בהרמות הכוסית הלא צפויות האלו.
מה עושים? הרבה ברירה אין לכם, תקשיבו... תחייכו ותסמנו לדיג'יי להתחיל לנגן טיפהל'ה אחרי שמתחילה "החגיגה"... אפשר גם לדבר עם החברים קודם ולשאול מי רוצה לברך ולתת למארגן האירוע או לדיג'יי רשימת מברכים סגורה!
 
6.בקשת שירים
הבעיה: הורים, חברים, דודים ואפילו שכנים של סבתא לאה... כולם אוהבים שירים מסגנונות שונים, עמלתם כ"כ קשה עם התקליטן או הלהקה על סגנון מוזיקלי מסוים ועל רצף ממש מדליק של שירים ופתאום יצוץ לכם איזה שיר בפרסית, רוסית או סתם מוזיקה שחורה ואתם בכלל רציתם חתונה על טהרת העברית.
מה עושים? קשה למנוע מאורחים לבקש שירים, ויש סיכוי שהתקליטן או הלהקה שלכם יחשבו שהבקשה מתאימה לרצף ולאווירה ולכן גם יענו לבקשה. זה אפילו יכול להיות בסדר אבל כדי להבטיח ששירים שאתם ממש לא רוצים, פשוט לא יהיו, תנו לאיש המוזיקה שלכם רשימת "לא" ורשימת "כן" ולגיטימי לדרוש ממנו לדחות כל בקשה לא מתאימה.
 
7.כאלה ששותים יותר מדי
הבעיה: כמה קוקטיילים מיותרים הפכו את אחד האורחים ממסמר הערב בחתונה לאסון מהלך.
מה עושים? למרות שאין זה מתפקידכם לשמור על האורחים, אסור לכם להתעלם מאורח ששתה יותר מדי. אם נראה לכם שיש סיכון שהאורח השיכור עלול לנסות לנהוג הביתה, דאגו לכך שהסדרן האחראי, קרוב משפחה או חבר יזמינו עבורו מונית וידאגו לכך שיעלה עליה. נכון שלא נעים לשלוח אורח הביתה מוקדם, אבל חשוב מאוד לדאוג שכולם יגיעו הביתה בשלום.  דאגו שיהיה מספיק דברי מאכל טעימים ומים על השולחנות או בבופה שישביעו גם את השותים וימנעו מהם להיות סופר שיכורים
 
8.זהירות!!! מתפלחים
הבעיה: תוך כדי האירוע אתם מבחינים בכמה פרצופים בלתי מוכרים ותוהים ביניכם לבין עצמכם... "מי אלה ומי הזמין אותם?"                                                           
מה עושים? לא להיכנס לפאניקה! אם הם רק רוקדים... שיהיה להם בכיף. טבעי שחובבי מסיבות יכנסו לאירוע שיש בו מוזיקה טובה וישתוללו, סתם כי זה נחמד לשנות את שגרת היום המשעממת. אם הם גם אוכלים ושותים על חשבונכם, אפשר לבקש ממנהל האירוע להוציא אותם בעדינות החוצה.
 
הכותבת: רונה - מפיקה ומארגנת חתונות – בזמן הנכון, http://www.right-time.co.il

 
« כתבות נוספות 

הכל לחתונה

גני אירועים  
אולמות אירועים  
אירועים בסגנון אחר  
בתי מלון לחתונה  
חתונות בחו''ל  

הכל לכלה

שמלות כלה  
שמלות ערב  
איפור וקוסמטיקה  
תכשיטים וטבעות  
עיצוב שיער  
נעליים לחתונה  
למשפחה שלי  
הלבשה תחתונה לחתונה  
אביזרים לכלה  
סטיילינג, הלבשה, עיצוב סגנון  

הכל לחתן

בגדי חתן  
אביזרים נלווים  

ארגון לחתונה

הזמנות לחתונה  
תאורה והגברה  
עיצוב אירועים וחופות  
לימוזינות ורכבים לחתונה  
זרי כלה ופרחים  
זיקוקין לחתונה  
ריקוד חתן כלה  
עריכת החופה והטקס  
מתנות ומזכרות לחתונה  
חינות  
השכרת ציוד לאירועים  
רעיונות מיוחדים לחתונה  
אבטחת אירועים  
קישוט רכב לחתונה  

מוסיקה

להקות לחתונה  
תקליטנים לחתונות  
קבלת פנים  
זמרים/ות והופעות חיות  
מעגלי תופים  
אולפני הקלטות לחתונה  
רב מזמר  
רקדנים ורקדניות לחתונה  

צילום

צילום וידאו לחתונה  
צילום סטילס  
אלבומים מעוצבים  
בימוי קליפים וסרטים לחתונה  

קייטרינג ועוד...

קייטרינג לחתונה  
שירותי בר  
עוגות לחתונה  
שירותי אסאדו לאירועים  

לפני ואחרי

מסיבת רווקות  
מסיבת רווקים  
ירח דבש  
צימרים, בתי מלון  
 
 
דף הבית | צור קשר | הרשמה למועדון הטבות | תנאי שימוש | חדשות חתונה | סרטוני חתונה | מבצעי חתונה | טיפים לחתונה | סקר לחתונה | הוסף למועדפים
כל הזכויות שמורות   לחתונה - קבוצת מבזקון  | Opening hours of facilities and institutions in UK
בניית אתרים - סטפ נט בע"מ
 
חברות בקבוצת סטפ נט בע"מ